شرکت موج فناوری هوشمند

درایور میکرواستپ SM-D1

advanced divider

درایور میکرواستپ SM-D1، ویژه استپ موتورهای دو فاز ، با قابلیت بالا و قیمت مناسب می باشد. طراحی این درایور بر مبنای کنترل جریان با کنترلر پیشرفته از نوع PI است که گشتاور مناسب، نویز کم و لرزش محدود را ایجاد می کند. همچنین پیک جریان موتور در حالت حرکت و همچنین رزولوشن حرکتی توسط سوئیچ های در نظر گرفته شده، قابل تغییر است.

ویژگی ها:

  1. منبع تغذیه: کارکرد در محدوده ولتاژ ۱۸ الی ۳۰ ولت
  2. قدرت خروجی: قابل تنظیم با دیپ سوئیچ های در نظر گرفته شده که ۴ حالت مختلف را داراست و ماکزیمم جریان پیک ۴ آمپر خواهد بود.
  3. کنترل جریان: با استفاده از یک کنترلر پیشرفته حرکتی نرم با گشتاور مناسب و سرعت مطلوب بدست می آید. 
  4. رزولوشن میکرواستپ: قابل تنظیم با سوئیچ های در نظر گرفته شده که ۸ حالت مختلف را داراست: ۴۰۰ – ۸۰۰ – ۱۶۰۰ – ۳۲۰۰ – ۶۴۰۰ – ۱۲۸۰۰ – ۲۵۶۰۰ و ۵۱۲۰۰ گام در یک دور
  5. محدوده سرعت: سرعت تا ۱۵۰۰ دور در دقیقه قابل افزایش است.
  6. تنظیم اتوماتیک: در ابتدای راه اندازی موتور، درایور پارامترهای موتور را استخراج کرده و کنترلر PI بر اساس آن تنظیم می شود.
  7. فیلتر دیجیتال در ورودی پالس: یک فیلتر دیجیتال ۲MHz در ورودی پالس قرار دارد که در محیط پر نویز مانع از اختلال عملکرد ورودی پالس می شود.
  8. جریان حالت بی کاری: پس از مدت زمان ۱ ثانیه از آخرین پالس دریافتی، برای کاهش توان مصرفی و جلوگیری از گرم شدن موتور ،جریان موتور به نصف کاهش می یابد.
  9. حالت تست: توسط یک سوئیچ می توان مود تست را انتخاب نمود که در این حالت پالس داخلی درایور فعال شده و موتور به صورت رفت و برگشت حرکت می کند.
  10. هشدار خطا: شرایط کاری ولتاژ یا جریان بد (زیر محدوده یا فراتر از محدوده مجاز) تشخیص داده شده و توسط دو LED آبی و قرمز وضعیت درایور اعلام می شود که با توجه به نوع و ترتیب چشمک زدن قابل تشخیص است.